spanking

Op zoek naar Spanking? - Zoek Spanking in alle zoekmachines
Moeder's liefje - Jonge ventjes hebben sex met oude rijpe vrouwen!
Live webcams - Waar hou jij van? Live Webcams! Probeer het nu!, 5 minuten voor 1
Cabla - Schrijf zelf een artikel over Spanking
Start een campagne - jouw website over Spanking, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Spanking > Forum > Ervaringen > Spanking op school
  John  61. Geplaatst op 03 december 2007 om 22:20 uur     quote nieuw bericht email edit 

Waar het hart vol van is...

Helemaal mee eens Carl!

Veronica1992  62. Geplaatst op 06 maart 2009 om 12:30 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 31 juli 2004 om 17:17 schreef Jjj het volgende:
En vind je spanking nu opwindend?

ik heb spanking op school van 2 jufvrouwen toen ik 8 was maar ik was toen ook erg ondeugend een juf zei tegen de andere zullen wij haar voor de blote billen geven en toen heb ik me toch van me afgeschopt en ben de klas uitgerend hmm ik moest nablijven na schooltijd toen ik die straf kreeg heb wel een paar klappen voor de billen gehad maar niet voor de blote billen want toen werd ik heel errug kwaad toen die juf dat zei, en ik heb haar voor de benen geschopt weet niet of ik haar goed geschopt heb maar dat zal wel meevallen en heb thuis niets verteld en het gekke is nu ben inmiddels al 16 maar nu wil ik het graag maar nu doen de leraren of leraressen niet meer.

Celine  63. Geplaatst op 06 maart 2009 om 12:36 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 06 maart 2009 om 12:30 schreef Veronica1992 het volgende:
[..]
ik heb spanking op school van 2 jufvrouwen toen ik 8 was maar ik was toen ook erg ondeugend een juf zei tegen de andere zullen wij haar voor de blote billen geven en toen heb ik me toch van me afgeschopt en ben de klas uitgerend hmm ik moest nablijven na schooltijd toen ik die straf kreeg heb wel een paar klappen voor de billen gehad maar niet voor de blote billen want toen werd ik heel errug kwaad toen die juf dat zei, en ik heb haar voor de benen geschopt weet niet of ik haar goed geschopt heb maar dat zal wel meevallen en heb thuis niets verteld en het gekke is nu ben inmiddels al 16 maar nu wil ik het graag maar nu doen de leraren of leraressen niet meer.

16, Mag jij dan al wel op dit forum ? Eigenlijk moest jou vader je een flink pak op je blote billen geven .

Ruben  64. Geplaatst op 16 mei 2009 om 19:01 uur     quote nieuw bericht email edit 

He celin k ben 14 en k zit ook op dit forum

Celine  65. Geplaatst op 17 mei 2009 om 00:20 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 16 mei 2009 om 19:01 schreef Ruben het volgende:
He celin k ben 14 en k zit ook op dit forum

Je verdient een pak op je billen .

Henk  66. Geplaatst op 18 mei 2009 om 15:41 uur     quote nieuw bericht email edit 

Bob ik ben een gelukkig mens die de eer had om bij de schooljuffrouw
over de knie te mogen (moeten!!)Ik had namelijk haar balpen gejat het
geen zij niet op prijs stelde. Ze riep: Henk!ik hoorde van iemand
dat jij mijn rooden balpen gejat heeft. Het geen ik ook toegaf. Ze zei: komt
jij maar eens hier klein jongetje ze pakte me beet bij mijn arm en lag
mij pardoes over de knie en gaf mij een fiks aantal klappen op mijn billen.Het deed wel zeer hoor maar op een of ander manier vond ik het
nog lekker ook, ik heb het niet eens tegen mijn moeder verteld.
Dit was mijn spanking op school. p.s ik was toen 7 jaar

Ruben  67. Geplaatst op 18 mei 2009 om 19:00 uur     quote nieuw bericht email edit 

Celine: "Je verdient een pak op je billen"

Op de een of andere manier had k dat wel vrwacht

Celine  68. Geplaatst op 18 mei 2009 om 19:56 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 18 mei 2009 om 19:00 schreef Ruben het volgende:
Celine: "Je verdient een pak op je billen"

Op de een of andere manier had k dat wel vrwacht

Waarom ik ? Ik ben niet minderjarig hoor .

Jp  69. Geplaatst op 18 mei 2009 om 20:49 uur     quote nieuw bericht email edit 

Kom op kinderen: van dit forum af! Alleen 18+ welkom!

Celine  70. Geplaatst op 20 mei 2009 om 22:17 uur     quote nieuw bericht email edit 

Dan mag ik er nog net op .

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 8, 9, 10, 11, 12

Ga naar:

Inhoud : webmaster
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy